Liftup Blackdsn Liftup Blackdsn Liftup Blackdsn Liftup Blackdsn

0

Loading ...

Om Liftup

Hos Liftup A/S arbejder vi altid med innovation og med udvikling af produkter inden for velfærdsteknologi som vores grundsten.

Liftup blev grundlagt i 2003 ud fra idéen om FlexStep: Tanken om trappe og kørestolslift i samme produkt. Liftup blev dannet med NOVI Innovation i Aalborg som med-investor og partner.
Liftup er en 100 % privat danskejet virksomhed beliggende i Støvring i Nordjylland med et globalt distributørnet samt datterselskaber i flere lande.
Ca. 89 % af firmaets omsætning i 2023 gik til eksport.

Vores identitet og formål

Vi har her formuleret vores generelle målsætninger, som danner grundlag for Liftups arbejde og vores strategi, der skal lede os på vejen mod vores mål.

Vision

Vi stræber efter at være de bedste i verden til at designe hensynsfulde, helhedsprægede og æstetiske adgangsløsninger, der løfter mennesker.

Mission

Vi forvandler adgangsløsninger fra at være redskaber, der løser en opgave for de få – til at være intelligente løsninger med et indbydende design, som alle kan glæde sig over og benytte. Vores løsninger er mere end teknologi, du behøver – det er teknologi, du ønsker dig.

Brand values

Kvalitet

Vi stræber ikke efter at lave de billigste produkter eller gå på kompromis med kvaliteten. Vi ønsker derimod at skabe de bedste og mest holistisk gennemtænkte adgangsløsninger – både med hensyn til design, anvendelighed, komfort, sikkerhed og service.

 

 

 

 

Brand values

Innovation

Vi bestræber os på kontinuerligt at forbedre vores teknologi, produktdesign, brugeroplevelse og service  mm. Og vi gør det altid med den hensigt at imødekomme vores kunders og brugeres behov, krav og ønsker. 

 

 

 

 

Brand values

Æstetik

Vores danske designtraditioner forenet med de fleksible muligheder for individuel tilpasning betyder, at vi kan skabe enestående, skræddersyede løsninger – hvor vores produkter fuldt ud og elegant integreres i den eksisterende arkitektur. 

 

 

 

 

Brand values

Empati

Der er ikke to kunder eller to adgangsudfordringer, der er ens. Derfor må vi, for fuldt at forstå og tage hensyn til de dybereliggende behov og krav i hvert enkelt tilfælde, være særdeles empatiske og interesserede lyttere. ​

 

 

 

 

 

lifting people
Følg os