Har du et produkt fra Liftup?
Her finder du alt om tilbehør og vedligeholdelse af dit produkt.
Garanti
Liftup har til formål at styrke vores omdømme som leverandør af højkvalitetsprodukter og ønsker at øge den overordnede brandbevidsthed på alle markeder. Vi ønsker, at alle kunder skal vide, at Liftup vil garantere kvaliteten af alle Liftup-produkter, der leveres – på verdensplan.
Vedligeholdelse
-
Rengøring foretages ved aftørring med en klud, hårdt opvredet i vand tilsat mildt rengøringsmiddel.
-
Der må IKKE anvendes højtryksrenser eller spules direkte på liften med vandslange. Der må ikke anvendes aggressive rengøringsmidler eller lignende på liften. Undgå desuden, at salt eller sand kommer på liften i forbindelse med vintervedligeholdelse.
Inspektion, kontrol og service
Ud over egen vedligeholdelse kræver lifte periodisk professionelt serviceeftersyn for at være sikre og overholde reglerne. Liftup anbefaler følgende minimums-serviceintervaller.
Det er meget vigtigt at overholde disse intervaller — bemærk, at strengere regler kan gælde i enkelte lande, så tjek med din liftinstallatør. Manglende service kan ugyldiggøre garantien og forkorte produktets levetid, så husk at sætte påmindelser.
Brug altid en certificeret Liftup-tekniker eller uddannet personale til service — de kender liftene bedst og sikrer, at alle funktioner (som sikkerhedssensorer og batteribackup) bliver kontrolleret.
(Fun fact: Nogle lifte har en online servicelog, som teknikere kan tilgå via QR-koden på liften.)
-
Private hjem – Indendørs
1 × årligt -
Private hjem – Udendørs
2 × årligt -
Offentligt/kommercielt – Indendørs
2 × årligt -
Offentligt/kommercielt – Udendørs
4 × årligt

Français
Deutsch
English
English (US)